[ANN] WhatRoute F1.13.0

J.P. Kuypers
Le dossier French.lproj, F1.13.0, pour WhatRoute est désormais
disponible à
<http://perso.uclouvain.be/jean-pierre.kuypers/logicielTraduit/WhatRoute
/>.

Merci de lire le document "Cela vous plaît ?"...

Et à l'attention spéciale de Franck :

> WhatRoute 1.13.0 - Changes and Features
> - Bug Fix - Was generating invalid whois query
> - Bug Fix - Country flags were not displaying in Map window
> - Recompiled with Xcode 6.0.1
> - Tested on Yosemite (OSX 10.0 beta)
> - Added refresh interval control to Flow Monitor
> - Added ASN query function
> - Added ASN query function
> - Bug fixes and code refactoring
>
> WhatRoute 1.12.1 - Changes and Features
> - Flow Monitoring of remote hosts - requires small helper on the
> remote host. Please contact me if you wish to try this.
> [...]

Et à l'attention particulière de Laurent dit NoNo :

--
Jean-Pierre Kuypers

texte avant de câbler sciemment.

gerald.coyot
J.P. Kuypers wrote:

Le dossier French.lproj, F1.13.0, pour WhatRoute est désormais
disponible à

Merci !
--
Amitiés, Gérard Cojot