Application pour connexion VPN

phmazur
Bonjour,
Y-a-t-il autre chose que Mergic car voici ce qu'indique le site pour
l'OS 5:

Mergic VPN 1.04 Trial Version
Note: The current version does not support OS 5. OS 5 support is
currently in Beta test and will be made available as a free upgrade
when released.

hazel@fr.st wrote:

> existe t il un soft (de preference gratuit sinon tant pis) qui pourrais
> assurer une liasion via VPN windows ? cela me permettrai d'assurer un
> minimum de securité pour utilisé vncpalm ;)

Pour autant que je sache, il n'y a que le client Mergic :
<http://www.mergic.com/>

Patrick Vuichard
Philippe wrote:

Y-a-t-il autre chose que Mergic

Pour l'instant, non.

Note: The current version does not support OS 5. OS 5 support is
currently in Beta test and will be made available as a free upgrade
when released.

Ils ont néanmoins une version bricolée qui marche pour le Tungsten C.

Pour autant que je sache, il n'y a que le client Mergic :

Voila.

phmazur
Merci Patrick.
Effectivement,en fouillant dans le site on trouve ceci:

Q: Can I use Mergic VPN on Palm OS 5 based handhelds?

A: No, the current version of Mergic VPN is not compatible with Palm
OS 5.

There is a version of Mergic VPN's PPTP implementation built-in to the
ROM of the Palm Tungsten C OS 5 device. This version uses a VPN
interface created by Palm specifically for this device. We are not
sure when or if this interface will be made available for other OS 5
devices.

There is also work going on to generically support Mergic VPN in Palm
OS 5 but creating the necessary changes to support the VPN drivers is
complicated and there is currently not a release date set.

top

Je crois que je vais devoir me passer des messages de ma Sté lorsque
je serai ''on the move''...Ou acheter un T.C!
Philippe