Sonnet Driver Wanted

1 réponse
Serge
Hi Everybody

Sonnet have resently shut down all it driver support and downloads
Therefore those anyone have a sonnet G3 driver that will work with my 8100

Regards
Serge

Reply serge4u@hotmail.com
or if full use susigroup@yahoo.com.au

1 réponse

jean-pierre.gerbal
Serge wrote:

Hi Everybody

Sonnet have resently shut down all it driver support and downloads
Therefore those anyone have a sonnet G3 driver that will work with my 8100

Regards
Serge

Reply
or if full use

je t'envoie ça en perso ; je sais pas si c'est le bon.... (l'était sur
un 6400 donc pour l2cache...)

jean-pierre gerbal